راهکاری برای تامین امنیت شهری

کنترل عمومی شهر امن راهکاری برای تامین امنیت شهری

 

 

امروزه شهر ها  برای پیشگیری از وقوع حوادث، انجام اقدامات لازم در موارد اضطراری و گردآوری شواهد به  راهکارهای امنیت عمومی نیاز دارند که برطرف کننده مشکلات و کاستی های زیر باشند:

·       نقاط کور نظارت، تصاویر غیر شفاف، مشکل در بازیابی ویدئوها و آسیب دیدن یا از بین رفتن داده ها

·       اطلاعات نامرتبط  و کاهش سرعت ارتباطات و در نتیجه تاخیر در تصمیم گیری

·       غیرهوشمند و دستی بودن شیوه جستجو در فایلهای تصویری ذخیره شده

·       بازده پائین اقدامات مربوط به اجرای قانون در محل حادثه

هوآوی همراه با شرکای تجاری خود  راهکار امنیتی کاملا جدید وپیشرفته  را ارائه کرده است که با آن از هر مکانی می توان به شبکه دسترسی داشت. این تکنولوژی به مرکز فرمان همگرا convergent command ، نظارت تصویری ابری و پلیس همراه مجهز است.

در راهکار هوآوی برای تامین امنیت شهری، با به کار گیری دستور بصری، به اشتراک گذاری منابع در بین مناطق و تجزیه تحلیل هوشمند، اطلاعات مکانی جامعی گردآوری می شود و به این ترتیب از امنیت منطقه بطورکامل محافظت می شود.

دسترسی دائمی به شبکه: با این تکنولوژی می توان به طور دائمی و از هر مکانی به شبکه نظارت تصویری و شبکه همراه/متحرک اجرای قوانین دسترسی داشت. دسترسی خط ثابت، فیبری، wlan مایکروویو و eLTE از جمله دسترسی هایی هستند که در این فناوری پشتیبانی می شوند.  

برقراری ارتباط فراگیر بین سیستم تصویری و دیگر سیستمهای امنیتی:  با این تکنولوژی،  بین سیستم نظارت تصویری و سایر سیستم های حفاظت امنیتی نظیر آشکارسازی نفوذ، کنترل دسترسی، کنترل آتش سوزی و سیستم های آشکارسازی بمب ارتباط برقرار می شود و به این ترتیب اطلاعات فراگیر و جامعی از محل گردآوری می شود.

جستجو و استعلام سریع اطلاعات و تحلیل موارد مربوطه:  با بکارگیری پلتفرم ذخیره ابری ویدئو، می توان  ویدئوها را بین آژانسهای  امنیتی به اشتراک گذاشت. ضمنا قابلیت  ذخیره ویدئوها از هر نقطه از جهان ، این امکان را فراهم می کند که بطور همزمان و آنلاین بتوان در ویدئوها  جستجو انجام داد.

مرکز فرمان همگرا:  در سیستم ارسال کامپیوتری CAD،  مادولهای اطلاعاتی  گوناگون و ارتباطاتی نظیر صدا، نظارت تصویری، سیستم اطلاعاتی جغرافیایی GIS، ویدئو eLTE و سیستم های حضور از راه دور(telepresence) و اطلاعات پلیس ، بطور یکپارچه با یکدیگر تلفیق شده و  زمینه را برای همکاری های بین سازمانی و افزایش بازده پاسخگویی در موارد اضطراری و مانورهای تاکتیکی را فراهم می سازد.

پلیس همراه:   روش BYOD (مخفف عبارت انگلیسی دستگاهتان را همراه خود بیاورید) اجرای قانون به شیوه سیار و متحرک را ممکن می سازد و با تلفیق چند عملکرد متفاوت در قالب یک پایانه هوشمند،  سبب ساده تر شدن اقدامات می شود.